SMS-BANKING
Sistemul SMS-banking permite clienților Banca Sociala sa fie mereu la curent cu starea cardurilor
și conturilor deținute de ei. Pentru a putea beneficia de acest serviciu clientul
are nevoie doar sa posede un telefon mobil de pe care sa poată transmite și recepționa mesaje scurte(SMS).
Acest serviciu permite clientului sa fie la curent cu starea conturilor/cardurilor indiferent de unde s-ar afla acesta.
Pentru a afla informația despre conturile sau cardurile sale,
clientul transmite in adresa băncii un mesaj scurt unde se indica ce informație el solicita. Ca răspuns la
mesajul expediat banca pregătește un mesaj scurt (SMS) in adresa clientului cu informația ceruta de acesta.
Pentru a beneficia de acest serviciu clienții pot apela la oficiile Banca Sociala pentru a fi conectați la sistem.
Descriere
Schimbul de informație dintre bancă şi client se efectuează in felul următor:
clientul transmite o cerere sub forma de mesaj scurt in adresa băncii,
la care banca va genera un răspuns cu informația solicitată de client.
Ghidul utilizatorului(operatii cu cardul)
1.Serviciul „Notificarea SMS” (serviciul) (Simple Message System – sistem de
emitere a mesajelor scurte la/de la telefonul mobil) oferă următoarele:
1.1.Primirea la telefonul mobil al Clientului a notificării SMS privind retragerea/înscrierea mijloacelor
băneşti din/în contul de card bancar, inclusiv şi în cazul când operaţiunea se efectuează
nemijlocit prin card sau prin introducerea unor date de pe card.
1.2.Expedierea solicitării SMS de la telefonul mobil al Clientului şi primirea la telefonul mobil
al Clientului a notificării SMS (răspuns la solicitare) a instrucţiunii scurte privind expedierea
solicitării SMS. Pentru primirea instrucţiunii e necesar de a expedia solicitarea SMS la numărul de
telefon al Băncii +373 68 373 836 indicând în textul mesajului cifra 0.
1.3.Expedierea solicitării SMS de la telefonul mobil al Clientului şi primirea la telefonul
mobil al Clientului a notificării SMS (răspuns la solicitare) privind soldul mijloacelor băneşti
la contul de card. Pentru primirea serviciului respectiv e necesar de a expedia solicitarea SMS la
numărul de telefon al Băncii (indicat în punctul 1.2) cu textul 1*ХХХХ, în care ХХХХ reprezintă ultimele
4 cifre ale numărului cardului.
1.4.Expedierea solicitării SMS de la telefonul mobil al Clientului şi primirea la
telefonul mobil al Clientului a notificării SMS (răspuns la solicitare)
privind informaţia despre cinci operaţiuni efectuate cu succes prin
intermediul cardului e necesar de a culege numărul de telefon al
Băncii (indicat în punctul 1.2) cu textul 2*ХХХХ, în care ХХХХ reprezintă ultimele 4 cifre ale numărului cardului.
1.5.Expedierea solicitării SMS de la telefonul mobil al Clientului şi
primirea la telefonul mobil al Clientului a notificării SMS
(răspuns la solicitare) privind soldul şi informaţia despre cinci
operaţiuni efectuate cu succes prin contul bancar e necesar de a culege numărul
de telefon al Băncii (indicat în punctul 1.2) cu textul 3*ХХХХ, în care ХХХХ
reprezintă ultimele 4 cifre ale contului bancar. Exemplu: contul clientului 2225703001000256,
se culege +37368373836 şi textul 3*2225*0256.
2.Pentru conectarea Clientului la serviciul respectiv la perfectarea cardului
bancar se va indica în cerere numărul telefonului mobil pentru primirea notificării
SMS sau se va completa cererea privind acordarea serviciului de notificare SMS după
o formă stabilită de Bancă.
3.Conectarea Clientului la serviciul respectiv se efectuează în termen de cel puţin 2 (două)
zile lucrătoare din momentul primirii cererii Clientului. Toate mesajele SMS
sunt expediate de către Bancă de la numărul de telefon +373 68 373 836.
4.După conectarea Clientului la serviciul respectiv, deservirea indicată în punctul 1.1 al
Ghidului se va acorda în mod automat odată cu efectuarea operaţiunii cu cardul bancar.
Notificarea SMS expediată la telefonul mobil conţine informaţia despre numărul cardului
bancar prin intermediul căreia s-a efectuat tranzacţia sau al contului bancar (denumirea
cardului Bin şi ultimele 4 cifre ale cardului/contului bancar), suma şi valuta operaţiunii,
locul efectuării operaţiunii (centrul comercial, automatul bancar, terminalul POS),
Exemplu:
BancaSociala
Notificare operatie
Card:676624****8767
Suma:0.00 lei
Timp:12.01.2012 09:25:51
Locul:POS BS CENTRU MOLDMONEY
În cazul dacă Clientul va primi o notificare SMS privind operaţiunea pe care n-a
efectuat-o, acesta va contacta în mod operativ Banca la numărul de telefon non-stop
(+373 022 22 40 22) pentru blocarea cardului bancar.
5.În cazul modificării numărului de telefon, Clientul va completa cererea
respectivă după o formă stabilită de Bancă.
6.În cazul refuzului de la utilizarea serviciului, Clientul se va adresa în orice oficiu al
Băncii şi va perfecta cererea respectivă după o formă stabilită de Bancă.
Banca va efectua deconectarea serviciului în termen de cel puţin 2 (două)
zile lucrătoare din momentul primirii cererii Clientului.
7.Plata pentru acordarea serviciului respectiv Banca o va percepe din contul Clientului în
conformitate cu Tarifele aprobate.
8.Toate întrebările ce ţin de serviciul respectiv pot fi adresate la telefonul
+ 373 022 (22 45 50) sau prin e-mail:
card@socbank.md